Торгове обладнання

 

Користь торгового обладнання

Обладнання для бізнесу - є основою практично для будь-якого магазину, супермаркету та інших закладів. Тому важливо звертатися за покупкою такого оснащення до досвідчених фахівців. Такий підхід гарантує успіх, вигідні умови і кращий сервіс. Адже важливо придбати гарне торгове обладнання і правильне його розставити. Якщо розташувати стелажі, вітрини і все інше в недозволених місцях, їх ефективність буде мінімальною. У нас можна замовити кращі вироби, підтримку дизайнерів та інші послуги. Коли в магазині все знаходиться на своєму місці, це дає додаткові плюси. Торговельне обладнання купити у нас зовсім просто. На сайті можна швидко оформити замовлення, отримати консультацію. За допомогою якісного оснащення можна облаштувати об'єкт за найвищими стандартами, забезпечивши його стабільне процвітання. Продаж торгового обладнання є нашим основним напрямком. У цьому ми досягли успіхів. Кожен клієнт отримує відмінний сервіс, чудова якість і інші переваги.
 

На що потрібно звернути увагу при виборі торгового обладнання:

  • Класифікація обладнання;
  • Критерії вибору;
  • Якість торгового обладнання;
  • Вартість обладнання;
  • Послуги нашої компанії.

Класифікація обладнання

Правила торгівлі передбачають для кожного товару особливі умови транспортування, зберігання і викладення на прилавок. Асортимент будь-якого сучасного солідного супермаркету може становити від 5 до 50 тисяч позицій. Тому фахівцям доводиться стикатися з великою кількістю труднощів при закупівлі обладнання, необхідного для належного зберігання товару до його придбання покупцем. Проектування торгових приміщень, формування переліку вимог до обладнання, установка агрегатів і механізмів, монтаж - все це вимагає скрупульозної і копіткої роботи. За словами експертів, існуюча система класифікації не дає точного поняття, що таке взагалі торгове обладнання. Наприклад - чи може вважатися елементом торгового обладнання система вентиляції і кондиціонування, що підтримує комфортний для відвідувачів мікроклімат в торговому приміщенні? Поки це питання залишається відкритим, тому що не є принциповим для учасників ринку роздрібної торгівлі. Критеріїв класифікації торгового обладнання сьогодні існує дуже багато. В якості одного з основних прийнято вважати країну, в якій воно вироблено, а також безпосередньо компанію-виробника. Також торгове обладнання ділять на різні види за переліком виконуваних функцій, за місцезнаходженням всередині торгового об'єкта. Наприклад, у великих супермаркетах існують такі позиції обладнання:

  • вітрини, мають виносні і вбудовані механізми (холодильні, гастрономічні, кондитерські та ін.);
  • морозильні гірки з виносними механізмами (овочеві, м'ясні, низькотемпературні і т.д.);
  • стелажі (звичайні, вбудовані, складські, посилені);
  • візки та кошики для продуктів;
  • холодильники, холодильні шафи та морозильні камери;
  • системи охолодження;
  • центральні холодильні агрегати;
  • компресорні та конденсаторні машини;
  • конденсатори і повітроохолоджувачі.

Критерії вибору

Існуючий в даний час вітчизняний ринок торгового обладнання має дуже широкий ассортімент.І він постійно поповнюється і вдосконалюється. Генераторами ідей по створенню нових видів виступають як безпосередньо торгові об'єкти, на власні очі спостерігають використання обладнання продавцями і покупцями, так і виробники або постачальники обладнання, які ведуть сервісне (гарантійне) обслуговування, тому можуть об'єктивно оцінювати якість його роботи. При виборі обладнання для торгових точок замовники акцентуються на трьох основних критеріях: дизайн, якість і вартість. Поєднання всіх критеріїв залежить від формату і розмірів торгового об'єкта. У бутиках, які торгують фірмовим одягом або взуттям, торгове обладнання виконує відразу дві функції. Воно не тільки служить інструментом показу товару покупцям, але і демонструє унікальність самого магазину і бренду. Тому якихось єдиних стандартів дизайну обладнання, призначеного для бутиків, не існує. Найчастіше торгове обладнання проводиться в ексклюзивному порядку, за індивідуальним замовленням, тому дизайн кожен раз є унікальним. Що стосується супермаркетів і звичайних магазинів, що продають продукти харчування, то, на відміну від бутиків, їм важливіше за все функціональність і надійність машин і агрегатів. Але зовсім не надавати значення дизайну теж не можна - зовнішня естетика торгового павільйону теж має принципово важливе значення в маркетингу, і красивий магазин завжди має більше покупців, ніж його непримітний конкурент. Тому при розробці чергового обладнання виробники думають, в першу чергу, про дизайн. Такий же підхід застосовується і в справі використання систем автоматизації бізнес-процесів. Винятком є ​​обладнання, призначене для індустрії розваг (нічних клубів, ресторанів, казино, фітнес-центрів і ін.). Тут до дизайну пред'являються найвищі вимоги, тому що зазначені заклади відносяться до категорії елітних, тому їх імідж і зовнішня презентабельність мають першорядне значення. Закупівля торгового обладнання зазвичай проводиться на стадії заповнення внутрішнього простору торгового об'єкта. Але якщо мова йде про електронному обладнанні і системах автоматизації, то тут всі необхідні контакти між замовником і постачальником (виробником) повинні початися на етапі проектування магазину. Буває, що замовники здійснюють помилку, звертаючись до постачальників уже тоді, коли всі роботи з внутрішнього оздоблення та формуванню інтер'єру вже закінчені. У таких випадках нерідко буває так, що, наприклад, для проводки електричного кабелю доводиться порушувати існуючий порядок - переставляти предмети з місця на місце, свердлити отвори в стінах, прибирати вже встановлені технічні конструкції. Щоб цього уникнути, продумувати порядок розміщення обладнання і систем автоматизації треба з самого початку. Фахівці відзначають, що весь спектр питань з кожним конкретним замовником вимагає індивідуального підходу. Наприклад, якщо мова йде про мережевих операторів, що мають великий досвід роботи в системі рітейлу, то процеси підбору підходящого обладнання не викликають ніяких труднощів. Замовник завжди точно знає, що саме йому потрібно для нового об'єкта. У таких випадках в процесі переговорів обговорення технічних моментів багато часу не приділяється. Великі мережеві компанії вже мають всі необхідні дані по стандартам потрібного їм обладнання, тому чітко формулюють всі вимоги та побажання. Іноземні компанії звикли працювати з конкретними брендами, якість продукції яких вже перевірена часом. Приходячи в Україну, вони не змінюють своїх напрацьованих контактів. Також вас можуть зацікавити торгові стелажі.

Якість торгового обладнання

Всі неприємні наслідки від реалізації неякісних продуктів, що зіпсувалися в результаті поганої роботи торгового обладнання, неможливо обмежити будь-якої сумою грошової компенсації постраждалим. Збиток в цьому випадку виходить набагато більше, тому що страждає, в першу чергу, репутація компанії-продавця. Це може звести до нуля всі конкурентні переваги, досягнуті вигідним розташуванням магазину, невисокими цінами, широким і різноманітним асортиментом. Це знають менеджери західних компаній, в умовах високої конкуренції дорожать своєю репутацією більше, ніж миттєвою вигодою. Вітчизняні ж торгові мережі поки користуються тим, що конкуренція невисока, тому що ринок не має достатнього наповнення.

Експерти радять найбільшу увагу приділяти таким критеріям:

  • бренд;
  • виконання всіх функцій, заявлених виконавцем;
  • технічним характеристикам (якості і швидкості виконання торгових операцій, надійності обладнання, витрат на електроенергію та витратні матеріали, стійкості до жорстких умов експлуатації, зручності і простоті у використанні, довговічності і т.д.);
  • сумісності з іншими видами обладнання;
  • ремонтопридатності і гарантії багаторічної роботи.

Особливу увагу рекомендується звертати на такий параметр, як витривалість. Такий критерій з'явився внаслідок необережного поводження з обладнанням продавцями та іншими працівниками.

Вартість обладнання

Щоб визначити прийнятну ціну на ті чи інші агрегати, необхідно розглянути безліч факторів. В першу чергу - формат і розміри торгового об'єкта, фінансові можливості замовника. Вітчизняні компанії (навіть великі мережеві оператори) змушені економити, нерідко купуючи обладнання, вже було у вжитку, не дивлячись на те, що це може іноді привести до деяких небажаних наслідків (псування продуктів). Як було зазначено вище, українські компанії не так педантично дорожать своєю репутацією, як іноземні. При покупці б / у устаткування його частка в загальному кошторисі витрат виходить істотно нижче, ніж при покупці нового.

Наша компанія пропонує широкий спектр послуг:

Проектування і прорахунок. Наша компанія готова спроектувати і прорахувати торгове обладнання для Вашого магазину. 3-D Дизайн. Ми надаємо безкоштовну послуги 3-D моделювання Вашого магазину. Доставка Доставка здійснюється Нашою компанією по Києву і Україні. Збірка обладнання Наша компанія надає послуги зі збирання обладнання придбаного у нас. Підключення та монтаж холодильного обладнання Все холодильне обладнання підключають і встановлюють фахівці мають великий досвід встановлення та монтажу холодильного обладнання, після чого видають гарантійний талон. Сервіс Висока кваліфікація і великий досвід персоналу нашої ремонтної служби дозволяють проводити ремонт в найкоротші терміни з дотриманням технічних стандартів і високою якістю робіт.

Торговельне обладнання в Києві від компанії «ART Trade»