0
0

Особливості використання торгових стелажів

Особливості використання торгових стелажів

Сучасні торгові стелажі виконують кілька функцій зберігання товару, вітрина, оптимальне використання вільної площі. Область застосування магазини, супермаркети, офіси з продажу, продовольчі ринки.

Параметри вибору

Визначальним фактором є призначення цього торгового обладнання. Конфігурація стелажа і його розміри залежать від площі приміщення, асортименту товарів і організації складської логістики. Важливо поєднання дизайну певної моделі з інтер'єром приміщення.

Придбати торгове обладнання в Києві за низькими цінами

При виборі рекомендується враховувати такі фактори:

  • Конструкція односторонні або двосторонні. До перших відносяться пристінні моделі, другі острівні, що встановлюються в будь-якому місці залу, можливі варіанти вуличної торгівлі.
  • Вид товару. Універсальні торгові стелажі призначені для викладки герметичних упаковок, кондитерські та хлібобулочні вироби зберігаються на ґратчастих полицях. Для поліграфічної та мультимедійної продукції використовують моделі з частою перфорацією для установки полиць різної висоти і глибини.
  • Матеріал виготовлення. Метал з захисною полімерно-порошковим фарбуванням універсальний варіант. Він характеризується довгим терміном служби, має стійкість до механічних пошкоджень. Для хлібобулочних виробів використовують торгове обладнання, виготовлене з дерева.
  • Габарити. Стандартна ширина варіюється від 660 мм до 1330 мм. Висота може становити від 1500 мм до 2240 мм. Глибина полки 300, 400 або 500 мм.

Кількість полиць на одному стелажі залежить від максимально допустимої маси і габаритів продукції. Допустиме навантаження досягає 200 кг.

Рекомендації по установці

Зручність для покупців пріоритет при виборі стелажів. Враховується висота розташування товару, візуальна доступність. Другим фактором є максимальне використання корисного об'єму. Для кожного виду продукції розраховується відстань між полицями. Важливо, щоб при зміні товару на інший не довелося розбирати конструкцію, змінювати конфігурацію. Основні принципи установки:

  • Відстань між торговими стелажами до 120 см. У проході між ними повинні вільно розійтися два покупці, проїхати складська візок.
  • Розташування залежить від корисної площі. Можна використовувати принцип паралельних рядів, для приміщень з великою площею установка під невеликим кутом до стіни. Товар буде виглядати більш доступним.
  • Структурування. Устаткування розташоване зрозуміло для покупців, діє принцип товарного сусідства. Альтернативний підхід заменимость асортименту.

Компанія ArtTrade комплексні рішення по облаштуванню торгових площ. Професійне проектування, виготовлення обладнання під ключ, доставка і монтаж дозволять оптимізувати час, знизять фінансові витрати.

 
Коментарі